Hinnasto

Kurssihintoihin lisätään arvonlisävero. Koulutus tapahtuu asiakkaan tiloissa.

Kouluttajan matkakulut veloitetaan verohallinnon matkustussääntöjen mukaisesti.

HUOM! Pyydä tarjous, jos haluat SPR-koulutuspohjaisen kurssin.

Räätälöidyt kurssit

Urheiluseurojen ensiapukurssi 2 tuntia

Kurssin kesto: 2 tuntia

Hinta: 300 euroa+alv/ryhmä. (iltaisin/viikonloppuisin 400 euroa+alv/ryhmä)

Ensiapukurssit

Hätäensiapukurssi 4 tuntia

Kurssin kesto: 4 tuntia

Hinta: 650 euroa+alv/ryhmä. (iltaisin/viikonloppuisin 750 euroa+alv/ryhmä). Lisäksi kouluttajan matkakulut veloitetaan verohallinnon matkustussääntöjen mukaisesti.

Hätäensiapukurssi 8 tuntia

Kurssin kesto: 8 tuntia

Hinta: 890 euroa+alv/ryhmä. (iltaisin/viikonloppuisin 990 euroa+alv/ryhmä). Lisäksi kouluttajan matkakulut veloitetaan verohallinnon matkustussääntöjen mukaisesti.

Ensiapukurssi perus 16 tuntia

Kurssin kesto: 16 tuntia

Hinta: 1590 euroa+alv/ryhmä. (iltaisin/viikonloppuisin 1790 euroa+alv/ryhmä). Lisäksi kouluttajan matkakulut veloitetaan verohallinnon matkustussääntöjen mukaisesti.

Ensiapukurssi jatko 16 tuntia

Kurssin kesto: 16 tuntia